2011. október 10., hétfő

Ismét "freestyle" győzelem

És ismét elindultam egy versenyen... És a várakozásaimmal ellentétben ismét sikerült nyenem... Bár szerintem most jóval gyengébb teljesítményt nyújtottam mint az előző versenyen... De a közönségnek tetszett a produkcióm... Szóval itt vannak a szövegeim:

Nyolcaddöntő:

Szabályok: 1 verze, minimum 8 sor.
Téma: Város a csőd szélén

Itt élek egy élet egy város
szmogfelhő körülöttem, a lélekre káros
mocsokban járok, tengetem napjaim
csőd szélén a helyem, kitárom karjaim
nincs meló, nincs pénz, a megélhetésnek lőttek
nem kapok a nagymutertól, sem már befőttet
omladoznak a tornyok, zacskót hord a szél
drótkötél a szalag, érzem előttem a cél

Negyeddöntő:

Szabályok: 2 verze, minimum 8 sor.
Téma: Tengernyi könnycsepp

Tenger az élet, mindig csak utazunk
néha hajót törünk, néha vízen úszunk
én sem vagyok más, én is hibáztam
megtaláltam, elvesztettem, azt akire vártam
Kis hajóm úszik, könnycsepp a tenger
matróz vagyok, ki szeretni nem mer
én vagyok az, egy vízen ragadt ember
lelkemnek a nyár is, csak szürke szeptember

Rumtól bódultam, az árbócnál állok
mindig hátra nézve, csak egy szót várok
jövőm nem vezet, a múltam visz előre
elhanyatlok és is, csak a szél kap erőre
Nem enyhül a vihar, háborog a lelkem
elsüllyed minden, amit érted tettem
a hajóm is eltűnik, a tenger elnyel
az égbe kiáltok, bukott kapitány lettem!

Elődöntő:

Szabályok: 2 verze, minimum 12 sor.
Téma: Árvíz

cunamiként jött, sodort el az élet
árvíz kapott hátba, megtört már a lélek
saját magam sírját ásom, és bele is lépek
elsodor az ár, keresem a képet
nem jön a megmentő, kéne egy csónak
a vihar egyre vadabb, nincs súlya a szónak
ments ki kérlek, valaki, kérlek
az árvíz elsodor, most már alig élek
telnek a percek, a víz visz, és fázok
bűneim alól, feloldozást várok

látom magam előtt a sorsom, elsüllyedek
dimenziók csúsznak, már bekerítenek
a hullámok sodornak, lazán kiterítenek
a sorsom az árvíz, hátukon visznek
csak egyet látok elvisz az ár
elmerültem, elhomályosult a táj
a sorsomon pecsét, egy szakadt sellő vár
a víz a testem sodorja, lelkem felette áll
kérem a mentőövet, de semmit sem találok
egyre húz a mélység, remegve parázok...

Döntő:

Szabályok: 1 verze, 16 sor, mind az 5 megadott szót fel kell hansználni
Témák: UnderGround, hatalom, szeretet, fegyverek, barátság

Keresetlen szavak, új underground hatalom
keresem a szót, igen én ezt akarom
a falakra írom, minden egyes sorom
megelőzöm magam, alulmúlom korom
alternatív valóság, túlteng a szeretet
magamra öltök minden este, egy másik szerepet
letépem az álarcot, minden sorom fegyver
nekem ez az élet, ennél több már nem kell
széttép már a tér, belém köt az élet
amíg létezik barátság, és semmitől se félek
egy szív az ami érez, lüktet a rím bennem
a tökörképem előttem, nem pénzért vettem
minden sorom valóság, ez az élet maga
hangyaként jön bennem, a szavaknak hada
látom a célt, közelít a vége
ennyi voltam mára, de én értem révbe...

Nincsenek megjegyzések: