2011. október 9., vasárnap

"Freestyle" verseny

Ma egy szövegíró Freestyle versenyen indultam, amit nagy meglepetésemre meg is nyertem... A versenyen összesen 16 rapper indult... Úgyhogy ide leírogatom a szövegeimet, hogy ti is lássátok, mivel sikerült sikert aratnom...

Nyolcaddöntő:  

Szabályok: 1 verze, minimum 8 sor. 
Téma: MELEGEK

Jííííí édes öcsém, miről szól a téma
hőhullám támad, a mi kis hazánkba
Fluor meg SP a főkolompos népek
vigyázok hogy a lelkükbe, én bele ne lépjek
nem bajom hogy mások, csak ne csinálják
hogy a nyálas szarjaikat, a népnek mutogatják
amúgy semmi gáz, nincsen meleg fronton
seggbe basznak párszor, de van rajtuk kondom
ánuszilag kitágulsz, a szar kifolyik belőled
ezt sem veszi el senki, most már te tőled
Elton John a példakép, zongoraleckét vehetsz tőle
de inkább másszál fel, egy magas ház-tetőre
nézz körül és ugorj, mer' minden ratyi ugorhat
majd elrepít téged is a meleg fuvallat... 


Negyeddöntő:  

Szabályok: 2 verze, minimum 8 sor. 
Téma: HARAG 

 Nem tudom honnan jöttem, nem tudom hova megyek
Nem tudom ki voltam, és nem tudom ki legyek
ki ez a srác, mindenki ezt kérdi
harag az arcomon, mindenki azt nézi
Volt életem de, az egész ködbe vész
Volt szerelmem de, elveszett az egész
Mindig ezüst érmes voltam, öröké második
Már csak egy senki vagyok, aki ébren álmodik
haragszom rád, és haragszom magamra
emlékszem mikor jeleket festettem a falakra
vér volt a festék, tollam az ecset
széttép a düh, ez így nem mehet
porba hull a testem, elveszett egy élet
a harag felemészt, már rég nem élek


Vigyázz mit látsz, vigyázz mi érzel
köd festi át az arcom, miközben nézel
látod mit tettem, nyitott könyv az életem
kilépek testemből, magamat is nézhetem
füst száll az égbe, belőlem terjed
te csak fogadhoz a garast, arcból verjed
jampa vagy tényleg, én csak egy kis senki
de tudom az utam, tudom merre kell menni
harag van bennem, eltölti a szívem
senki lettem tudom... Senkim sincsen... 


Elődöntő: 

Szabályok: 2 verze, minimum 12 sor. 
Téma: SORS 

A sors választ, teríték nélkül cserélget
nem tudja az ember, mi az amit elérhet
én is lehetnék jó, győzhettem volna
de akkor erőmet, nem tettem volna tollba
nem lenne zene, mi a hangfalból szólna
elvesznék én is, kavicsként a porba
utamat járom, bizony néha eltévedek
alkoholtól mámorosan, álmodok szépeket
vesztes lennék? Egy örök lúzer?
nevess csak. a sors téged is megver
csatát azt nyerhetsz, de a háború az enyém
kiáltsátok bátran: micsoda legény!


De megvillan az érme másik oldala
az évek múlnak, és én voltam a
magasban, és lent a sújtó mélyben
majd egyszer azt mondom, én legalább éltem
mindig második, igen én az vagyok
vágyaim egyszerűek, még csak nem is nagyok
szerelmet akartam, de mindig rábasztam
csak egy örök ezüstérmes, mindig ez voltam
sorskerék teker, én pedig már szédülök
két székem van, de mindig mellé ülök
kártyámat vetik, már jövőm sincsen
könyvben megvan írva: a nevem Pedro, és semmire se vittem... 


Döntő:

Szabályok: 1 verze, 16 sor, mind az 5 megadott szót fel kell hansználni 
Témák: KÜLFÖLD, CELEBEK, KARRIER, VERSENYZÉS, CIGÁNYOK 

Telnek az évek, vándorolnak a népek
celeb feeling csak, az amit még mindig érzek
mindegy hogy belföld, vagy külföld az ahol élek
 karrierista filozófia csak, rajtad keresztül lépek

versenyzés az élet, mi mindig rohanunk
néha nyerünk, és néha padlót fogunk
kellett nekem karrier? belém vág a kérdés
 élesen tép szét, akár egy éles kés

egymásnak ugrunk, akár a cigányok
fog rajtunk is, az amerikai átok
ebből a labirintusból, ki már nem találok
magam alatt én is, ócska sírt kapálok

láttam már mindent, mégsem tudok semmit
csak egy senki vagyok, aki egyszer mindent elhitt
vihar törte meg a csendet, minden érzést elvitt
nem mondom soha többé, azt hogy milyen szép itt... 


És hát ezekkel a szövegekkel sikerült nyenem... Remélem azért nem okoztam csalódást senkinek... :) 
 

Nincsenek megjegyzések: