2011. szeptember 12., hétfő

Miből lesz a Rapperfajzat?

Nos, a következő iromány valós, megtörtént események alapján íródott... És azt hivatott leírni, hogy honnan, miből is jöttem. Ennek az értéke most még semmi, de ki tudja, ha egyszer majd évek múlva jó rapper leszek, majd érdekes lesz visszaolvasni.Szóval hol is kezdődött? Hát valamikor 12-13 éves koromban írtam meg az első verseimet... És ez a dolog elég sokáig el is kísért az utamon. A rap-pel először kapcsolatba valamikor 16-17 évesen kerültem, amikor egy iwiw csoportban osztogattam meg a verseimet, szövegeimet Dózival, és a többiekkel... Itt már egy-egy haveromnak is írogattam, akik próbálkoztak rappeléssel, és adogattam nekik egy pár dalszöveget. Pont mostanában találtam meg az egyik ilyen füzetemet... Hát elég gyengécske szövegek voltak, az biztos... Aztán ez az időszakom is lecsengett, és jött egy jópár év szünet. De Aztán megismerkedtem Lui-G-val aki akkor kezdett bele a rappelésbe, és felajánlottam neki, hogy ha gondolja, írok neki egy-két dalszövegel... És hát a szövegeim bejöttek neki, és a népeknek is. Aztán egyszer egy berúgás alkalmával rávett, hogy próbáljak meg én is rappelni... És megpróbáltam... És hát az túlzás hogy jól, de sikerült... És elkezdtek sűrűsödni ezek az alkalmak... És megírtuk az első "slágerünket"... Ez a jöjj Vissza volt, ami az RTL Klub dalversenyében is egész szép eredménnyel zárt, és a mai napig az egyik legnagyobb kedvencünk... Ezek után jött egy kiadott lemez, ami hát... Nem rossz, nem is jó... Néhány tűrhető, és egy-egy nagyon tré számmal, ritkaszar minőséggel... De ez akkor még abszolút nem számított, kezdőként mi ezt is jónak láttuk. Ez után részemről ismét jött egy pár hónap szünet... Aztán 2011 elején valami elpattant... Kellett hozzá egy magánéleti válság és elhatároztam, hogy önállóan is nekiállok... És megtettem... Két hét alatt összehoztam egy albumnyi számot... Még mindig nyers, gyenge minőségű számokkal, egy-egy egész hallgatható, és néhány irtózatosan gyenge darabbal, de alapvetően egész jó volt a fogadtatása a "Visszanyal a Fagyi" címet viselő albumomnak... Aztán többen összeálltunk több kezdő, tehehetséges, és kevésbbé tehetséges arccal, és megalakítottuk a Rozsda Ette Penge nevű csoportot... Bár nem hozta meg ez a formáció a kívánt dolgokat, de néhány barátság, és inspiráló hetek azért akadtak ebből kifolyólag is... Időközben beettem magam a rapper körökbe... A facebookos csoportok segítségével egyre több előadót ismertem meg, és kötöttem barátságokat, találtam támogatókat... Kiemelendő az elsők között Labyrinth, aki rámtalált, és támogatott/támogat azóta is, és segíti a munkámat... Aztán rövid időt töltöttem a Peace City Crew-ban, ahol lespanoltunk Phirkával, és Griffel, akikkel azóta is jó kapcsolatot ápolunk, és még valószínüleg fog születni jópár közös zenénk... Aztán közben kiadtam ismét egy kislemezt, még mindig nem igazán törődve a minőséggel, Ez az EP a "Szívemből" címet viselte... Időközben pedig még több ember került a közelembe, gondolok itt a beatmakerek hosszú sorára, akik kiváló alapokkal segítik a munkámat... Mivel rájöttem, hogy jobb az ha az ember egyedi alapokkal dolgozik... Itt jött képbe Kicsi, Fueldigital, és Öcsi, akiket mélységesen tisztelek azért, amit csinálnak... Aztán következett egy törés, amikor elkezdtek egyre többen ismerni, eljött az az idő, amikor megérkeztek az ellenem beszélő, engem fikázó emberek is... Sajnos ez elkerülhetetlen ha az ember zenélésre adja a fejét... És minél ismertebb leszel, annál többen lesznek akik lehordanak, és fikáznak... Itt egy kicsit én is elbizonytalanodtam, és nem tudtam, hogy kinek, kiknek higyjek... Nektek is feltettem a kérdést, szerintetek van értelme annak amit csinálok? És ti megadtátok a választ... 10 perc alatt 15 válasz érkezett erre a kérdésemre... Mind pozitívan nyilatkoztatok... Hogy vannak hibák, hiszen még csak fél éve csinálom, de megvan bennem az amit tehetsének hívnak... És ez erőt adott... De nem nyugodtam le... Nekem több megerősítés kellett... Itt írtam levelet Natternak, és Mesnek, hogy mondjanak véleményt egy-egy zenémről... Ők elmondták a véleményüket, mi az amit jól csinálok, mi az ami pozitív, és mi az amin javítani kell... Valamint sokat segített hogy megismerkedtem, két kiváló zenésszel, Dose-val és Ronnal... Őket bátran mondom példaképeimnek, és talán mentoraimnak is... Mindig őszinte véleményt kapok tőlük, segítenek ahol lehet, és tanítanak... Ők az a két ember akiknek a legtöbbet köszönhetek... Mostanra már minőségben regneteget javultak a zenéim, hála Ronnak, Koboldnak, valamint Kicsinek... És a flow-m is hatalmasat fejődött a kezdetekhez képest... Örömmel tölt el, hogy szerepelhetek egy szám ereéig Gross albumán is, hiszen ez elismerés... Minden egyes feat. az... Mert az, hogy valaki megengedi, hogy együtt szerepelj vele egy zenében, azzal elismeri a munkádat... És ami a leg nagyobb dolog számomra, hogy hamarosan Ronnal is közös zenével érkezünk... És ez a legnagyobb szó számomra... Együtt szerepelni valakivel, aki már valamit letett az asztalra... Én szerencsésnek mondhatom magamat azt hiszem. Mert olyan emberek vesznek körül, akik segítenek... És azt hiszem kiindulva a saját történetemből, elmondhatom, hogy semmi... Tényleg semmi sem lehetetlen... Azt hogy ténnyleg tehetséges vagyok-e? Mindenki döntse el maga... Megpróbálom most már mindig a legjobbat kihozni, és nem megelégedni azzal, hogy "elmegy ez is"... Hogy ez mire elég? az majd kiderül... De a ti véleményetek a döntő... Akik ezeket a sokorat olvassátok...

Nincsenek megjegyzések: